Αρχική σελίδα ΚΕΣΥΠ
ΚΕΝΤΡΟ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ & ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΗΛΕΙΑΣ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΗΛΕΙΑΣ

Αρχική σελίδα
Ταυτότητα
Δραστηριότητες
Εκπαίδευση
Προγράμματα
Επαγγελματικός Προσανατολισμός
ΓραΣΕΠ - ΓραΣΥ Ν. Ηλείας
Βιβλιοθήκη

Συνδέσεις

Επικοινωνία

Βιωματικές ασκήσεις για τους μαθητές του 4ου Γυμνασίου Πύργου

 

Το 4ο Γυμνάσιο Πύργου επισκέφθηκαν την Τετάρτη 27 και Πέμπτη 28 Νοεμβρίου 2013, οι Υπεύθυνοι ΣΕΠ του Κέντρου Συμβουλευτικής & Προσανατολισμού (ΚΕΣΥΠ) Ηλείας, Δ. Κάσσαρης και Α. Μαρίτσας, μετά από πρόσκληση του Δ/ντη κ. Γ. Κομιώτη, ο οποίος και διδάσκει το μάθημα ΣΕΠ. Η επίσκεψη αποσκοπούσε στο να ενημερωθούν οι μαθητές του 1ου, 2ου και 4ου τμήματος της Γ' τάξης για θέματα σχετικά με επαγγελματικά ενδιαφέροντα και επαγγελματικές αξίες.

Οι μαθητές ζήτησαν πληροφορίες αρχικά για το ρόλο και την αποστολή του Κέντρου. Ο υπεύθυνοι αρχικά ενημέρωσαν τους μαθητές και τόνισαν επιπλέον ότι ο Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός (ΣΕΠ): "έχει σκοπό να βοηθήσει τους μαθητές να εκτιμήσουν τα χαρακτηριστικά του εαυτού τους, τις συνθήκες της ζωής τους, τις δυνατότητές τους, τις προτιμήσεις τους. Να ξεκαθαρίσουν και να θέσουν εκπαιδευτικούς και επαγγελματικούς στόχους".
Στη συνέχεια, παρουσίασαν το βιωματικό εργαστήρι «Ασκήσεις Επαγγελματικού Προσανατολισμού» που στηρίζεται στο εξαγωνικό μοντέλο του Holland. Το μοντέλο αυτό αναφέρεται ουσιαστικά στο τυπικό ταίριασμα ατόμου - περιβάλλοντος. Πιο συγκεκριμένα ο Holland βασίστηκε στην υπόθεση ότι τα επαγγελματικά ενδιαφέροντα είναι μια όψη αυτού που ονομάζουμε προσωπικότητα, επομένως τα επαγγελματικά ενδιαφέροντα ενός ατόμου περιγράφουν την προσωπικότητά του.
Στις ασκήσεις Επαγγελματικού Προσανατολισμού παρόντες ήταν ο Δ/ντης κ. Γ. Κομιώτης και ο καθηγητής κ. Θ. Τρούπκος ο οποίος, επίσης, διδάσκει το μάθημα ΣΕΠ.


Φωτογραφίες από τις επισκέψεις

Επιστροφή

 

Χρήσιμες συνδέσεις
 
Υπουργείο Εθνικής Παιδείας & Θρησκευμάτων


Σχολικό Δίκτυο

Εθνικό Κέντρο Επαγγελματικού Προσανατολισμού

Δ.Δ.Ε. Ν. Ηλείας

Επιμέλεια - Σχεδίαση: Αντώνης Μαρίτσας