Φοίτηση και Αξιολόγηση των μαθητών του Επαγγελματικού Λυκείου (ΕΠΑ.Λ.)

- Τα μαθήματα της Α΄ τάξης διακρίνονται σε:
α) Γενικής Παιδείας,
β) Προσανατολισμού
γ) Επιλογής
- Τα μαθήματα της Β? τάξης διακρίνονται σε:
α) Γενικής Παιδείας,
β) Τομέα
- Τα μαθήματα της Γ΄ τάξης διακρίνονται σε:
α) Γενικής Παιδείας,
β) Ειδικότητας
- Τα μαθήματα Γενικής Παιδείας που χωρίζονται σε κλάδους είναι:
α) Τα «Μαθηματικά» χωρίζονται σε: Άλγεβρα και Γεωμετρία
β) Οι «Φυσικές Επιστήμες» χωρίζονται σε: Φυσική, Χημεία, Βιολογία
- Τα μαθήματα Τομέα και Ειδικότητας διακρίνονται σε:
α) Θεωρητικά
β) Εργαστηριακά
γ) Σχεδιαστικά
δ) Μικτά
- Τα μαθήματα στα οποία δεν προβλέπεται τελική εξέταση στις εξετάσεις περιόδου Μαΐου – Ιουνίου είναι:
α) Φυσική Αγωγή
β) Ερευνητική Εργασία στην Τεχνολογία
γ) Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός – Ασφάλεια και Υγεία στο χώρο εργασίας
δ) Ζώνη Δημιουργικών Δραστηριοτήτων
ε) Αγωγή Υγείας
στ) Συστήματα ελέγχου γέφυρας- μηχανοστασίου.
- Τα μαθήματα στα οποία προβλέπεται τελική εξέταση στις εξετάσεις περιόδου Μαΐου – Ιουνίου είναι όλα τα υπόλοιπα μαθήματα.
- Το μάθημα Γενικής Παιδείας «Ελληνική Γλώσσα» της Γ΄ τάξης του ΕΠΑ.Λ. το οποίο ορίζεται στο άρθρο 8 του ν. 4186/2013 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, χωρίζεται σε δύο κλάδους:
α) Νέα Ελληνική Γλώσσα και
β) Νέα Ελληνική Λογοτεχνία.
- Το μάθημα Γενικής Παιδείας «Μαθηματικά» της Γ΄ τάξης του ΕΠΑ.Λ. το οποίο ορίζεται στο άρθρο 8 του ν. 4186/2013 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, χωρίζεται σε δύο κλάδους:
α) Άλγεβρα και
β) Γεωμετρία.
- Το μάθημα Γενικής Παιδείας «Θετικές Επιστήμες» της Γ΄ τάξης του ΕΠΑ.Λ. το οποίο ορίζεται στο άρθρο 8 του ν. 4186/2013 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει χωρίζεται σε δύο κλάδους:
α) Φυσική και
β) Χημεία».
Άρθρο 4
Το άρθρο 5 του π.δ 56/2016 αντικαθίσταται ως εξής:
«Άρθρο 5 Τρόπος αξιολόγησης Μαθημάτων κατά τη διάρκεια των τετραμήνων.
- Όλα τα μαθήματα εξετάζονται και βαθμολογούνται χωριστά ανά τετράμηνο.
- Κάθε κλάδος μαθήματος Γενικής Παιδείας εξετάζεται και βαθμολογείται χωριστά ανά τετράμηνο.
- Τα μαθήματα που αποτελούνται από ξεχωριστό θεωρητικό και εργαστηριακό μέρος και τα μικτά μαθήματα (Θεωρητικό και Εργαστηριακό μέρος ή Θεωρητικό και Σχεδιαστικό μέρος, ή Σχεδιαστικό και Εργαστηριακό μέρος) εξετάζονται και βαθμολογούνται χωριστά για κάθε μέρος τους και καταχωρείται ξεχωριστός βαθμός στο ΑΔΜ και αποτυπώνεται και στον έλεγχο επίδοσης. Ο τελικός βαθμός είναι ο μέσος όρος (Μ.Ο.) των δύο μερών και καταχωρίζεται ένας βαθμός ως τελική βαθμολογία του μαθήματος. Το μάθημα σε κάθε περίπτωση θεωρείται ενιαίο».
Άρθρο 5
Το άρθρο 7 του π.δ 56/2016 αντικαθίσταται ως εξής:
«Άρθρο 7 Αξιολόγηση των μαθητών στα μαθήματα ανά τετράμηνο..
Η συνέχεια στο ΦΕΚ (68/Α/15-05-2017)