Φοίτηση και Αξιολόγηση των μαθητών του Επαγγελματικού Λυκείου (ΕΠΑ.Λ.)

  1. Τα μαθήματα της Α΄ τάξης διακρίνονται σε:

α) Γενικής Παιδείας,

β) Προσανατολισμού

γ) Επιλογής

  1. Τα μαθήματα της Β? τάξης διακρίνονται σε:

α) Γενικής Παιδείας,

β) Τομέα

  1. Τα μαθήματα της Γ΄ τάξης διακρίνονται σε:

α) Γενικής Παιδείας,

β) Ειδικότητας

  1. Τα μαθήματα Γενικής Παιδείας που χωρίζονται σε κλάδους είναι:

α) Τα «Μαθηματικά» χωρίζονται σε: Άλγεβρα και Γεωμετρία

β) Οι «Φυσικές Επιστήμες» χωρίζονται σε: Φυσική, Χημεία, Βιολογία

  1. Τα μαθήματα Τομέα και Ειδικότητας διακρίνονται σε:

α) Θεωρητικά

β) Εργαστηριακά

γ) Σχεδιαστικά

δ) Μικτά

  1. Τα μαθήματα στα οποία δεν προβλέπεται τελική εξέταση στις εξετάσεις περιόδου Μαΐου – Ιουνίου είναι:

α) Φυσική Αγωγή

β) Ερευνητική Εργασία στην Τεχνολογία

γ) Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός – Ασφάλεια και Υγεία στο χώρο εργασίας

δ) Ζώνη Δημιουργικών Δραστηριοτήτων

ε) Αγωγή Υγείας

στ) Συστήματα ελέγχου γέφυρας- μηχανοστασίου.

  1. Τα μαθήματα στα οποία προβλέπεται τελική εξέταση στις εξετάσεις περιόδου Μαΐου – Ιουνίου είναι όλα τα υπόλοιπα μαθήματα.
  1. Το μάθημα Γενικής Παιδείας «Ελληνική Γλώσσα» της Γ΄ τάξης του ΕΠΑ.Λ. το οποίο ορίζεται στο άρθρο 8 του ν. 4186/2013 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, χωρίζεται σε δύο κλάδους:

α) Νέα Ελληνική Γλώσσα και

β) Νέα Ελληνική Λογοτεχνία.

  1. Το μάθημα Γενικής Παιδείας «Μαθηματικά» της Γ΄ τάξης του ΕΠΑ.Λ. το οποίο ορίζεται στο άρθρο 8 του ν. 4186/2013 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, χωρίζεται σε δύο κλάδους:

α) Άλγεβρα και

β) Γεωμετρία.

  1. Το μάθημα Γενικής Παιδείας «Θετικές Επιστήμες» της Γ΄ τάξης του ΕΠΑ.Λ. το οποίο ορίζεται στο άρθρο 8 του ν. 4186/2013 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει χωρίζεται σε δύο κλάδους:

α) Φυσική και

β) Χημεία».

Άρθρο 4

Το άρθρο 5 του π.δ 56/2016 αντικαθίσταται ως εξής:

«Άρθρο 5 Τρόπος αξιολόγησης Μαθημάτων κατά τη διάρκεια των τετραμήνων.

  1. Όλα τα μαθήματα εξετάζονται και βαθμολογούνται χωριστά ανά τετράμηνο.
  2. Κάθε κλάδος μαθήματος Γενικής Παιδείας εξετάζεται και βαθμολογείται χωριστά ανά τετράμηνο.
  3. Τα μαθήματα που αποτελούνται από ξεχωριστό θεωρητικό και εργαστηριακό μέρος και τα μικτά μαθήματα (Θεωρητικό και Εργαστηριακό μέρος ή Θεωρητικό και Σχεδιαστικό μέρος, ή Σχεδιαστικό και Εργαστηριακό μέρος) εξετάζονται και βαθμολογούνται χωριστά για κάθε μέρος τους και καταχωρείται ξεχωριστός βαθμός στο ΑΔΜ και αποτυπώνεται και στον έλεγχο επίδοσης. Ο τελικός βαθμός είναι ο μέσος όρος (Μ.Ο.) των δύο μερών και καταχωρίζεται ένας βαθμός ως τελική βαθμολογία του μαθήματος. Το μάθημα σε κάθε περίπτωση θεωρείται ενιαίο».

Άρθρο 5

Το άρθρο 7 του π.δ 56/2016 αντικαθίσταται ως εξής:

«Άρθρο 7 Αξιολόγηση των μαθητών στα μαθήματα ανά τετράμηνο..

Η συνέχεια στο ΦΕΚ  (68/Α/15-05-2017)